Forum
toprow1-health-forum
Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Το κολλαγόνο είναι τελικά σαν το τσιμέντο ?

Το κολλαγόνο είναι τελικά σαν το τσιμέντο ? 4 Χρόνια 9 Μήνες πριν #9

  • antonis
  • Το Άβαταρ του/της antonis
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Administrator
  • Αξίζουμε όλοι ότι Καλύτερο υπάρχει πάνω στην Γη !
  • Δημοσιεύσεις: 2
  • Κάρμα: 0
Το κολλαγόνο στο σώμα μας έχει την ίδια χρησιμότητα με το τσιμέντο στην κατασκεύη των κτιρίων κύριε Κρουστάλη ?
Συνημμένα:
Αντώνης Σάμιος (Manager ballad center)
Τελευταία διόρθωση: 4 Χρόνια 9 Μήνες πριν από antonis.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Το κολλαγόνο είναι τελικά σαν το τσιμέντο ? 4 Χρόνια 9 Μήνες πριν #10

  • Dr.kroustalis
  • Το Άβαταρ του/της Dr.kroustalis
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • New Member
  • Δημοσιεύσεις: 3
  • Κάρμα: 2
ο παραλληλισμος ειναι εξαιρετικα επιτυχης. το κολλαγονο αποτελει το 75% του συνολου των πρωτεινων του ανθρωπινου σωματος , που αντιστοιχει στο 30% του ''στεγνου'' βαρους. η ονομασια προερχεται απο την λεξη 'κολλα'' αφου η κυρια λειτουργια του ειναι να συγκρατει τη δομη των ιστων.
Αθανάσιος Κρουστάλης. Ειδικός παθολόγος

- διαταραχές λιπιδίων
-προληψη-θεραπεια διαβητη
-ιατρικη της παχυσαρκιας
-αντιγηρανση
-ψηφιακη μετρηση κολλαγονου
-...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Το κολλαγόνο είναι τελικά σαν το τσιμέντο ? 4 Χρόνια 9 Μήνες πριν #11

  • antonis
  • Το Άβαταρ του/της antonis
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Administrator
  • Αξίζουμε όλοι ότι Καλύτερο υπάρχει πάνω στην Γη !
  • Δημοσιεύσεις: 2
  • Κάρμα: 0
Αυτό που ξέχασα να ρωτήσω όταν κάναμε την εξέταση κολλαγόνου είναι το εξής:
Όσοι καταναλώνουνε περισσότερο κρέας έχουν και περισσότερο κολλαγόνο ?
Αντώνης Σάμιος (Manager ballad center)
Τελευταία διόρθωση: 4 Χρόνια 9 Μήνες πριν από antonis.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Το κολλαγόνο είναι τελικά σαν το τσιμέντο ? 4 Χρόνια 9 Μήνες πριν #12

  • Dr.kroustalis
  • Το Άβαταρ του/της Dr.kroustalis
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • New Member
  • Δημοσιεύσεις: 3
  • Κάρμα: 2
Οι πρωτεινες που βοηθουν στην παραγωγη του κολλαγονου υπαρχουν ΜΟΝΟ στις ζωικες τροφες. Παρολα αυτα δεν θα πρεπει να ξεχναμε οτι σκοπος μας ειναι να παραγει ο οργανισμος κολλαγονο καθως το ''ετοιμο'' κολλαγονο που διαφημιζεται δεν προσφερει απολυτως τιποτα. Η παραγωγη του κολλαγονου ειναι και ποσοτικη και ποιοτικη. δηλαδη η απουσια ζωικων τροφων αποτελει παραγοντα ελλειψης κολλαγονου. αυτο ομως δεν σημαινει οτι μονο οι ζωικες τροφες φτανουν για την αναπληρωση της ελλειψης του. Σημαντικο ειναι να αποφευγουμε και οτι οδηγει σε απωλεια κολλαγονου με κυρια παραδειγματα την εκθεση στον ηλιο, το καπνισμα και την αποφυγη γυμναστικης.
Η σωστη γυμναστικη , η διακοπη του καπνισματος και η ηλιοθεραπεια με μετρο , σε συνδυασμο με μια διατροφη πλουσια σε πρωτεινες κραταει το κολλαγονο σε πολυ καλα ποσοτικα και ποιοτικα ορια
Αθανάσιος Κρουστάλης. Ειδικός παθολόγος

- διαταραχές λιπιδίων
-προληψη-θεραπεια διαβητη
-ιατρικη της παχυσαρκιας
-αντιγηρανση
-ψηφιακη μετρηση κολλαγονου
-...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Το κολλαγόνο είναι τελικά σαν το τσιμέντο ? 4 Χρόνια 9 Μήνες πριν #13

  • Κοτσιμπού
  • Το Άβαταρ του/της Κοτσιμπού
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • New Member
  • Δημοσιεύσεις: 1
  • Κάρμα: 0
Καλημέρα!

Συγχαρητήρια για το Forum! Πολύ χρήσιμη η πρωτοβουλία σας!
Παραπάνω αναφέρετε ότι η κατανάλωση πρωτεϊνης βελτιώνει την παραγωγή κολλαγόνου. Οι χορτοφάγοι, ποιές τροφές θα μπορούσαν να επιλέξουν για να βελτιώσουν το κολλαγόνο τους?

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!
Κοτσιμπού Άννα
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Το κολλαγόνο είναι τελικά σαν το τσιμέντο ? 4 Χρόνια 9 Μήνες πριν #14

  • Dr.kroustalis
  • Το Άβαταρ του/της Dr.kroustalis
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • New Member
  • Δημοσιεύσεις: 3
  • Κάρμα: 2
Ολες σχεδον οι τροφες περιεχουν τα δομικα στοιχεια που φτιαχνουν το κολλαγονο
Προσοχη: δεν ψαχνουμε ''ετοιμο κολλαγονο'' στις τροφες, αλλα τα υλικα για να το φτιαξουμε
Την βαρια δουλεια ομως την κανουν η βιταμινη C , η λυσινη και η προλινη.
Ολα τα σκουρα, πρασινα λαχανικα, ντοματες, πρασινο τσαι, μουρα , γλυκοπατατες σταφιδες, εσπεριδοειδη περιεχουν τα μεταλλα , τα ιχνοστοιχεια και τις βιταμινες που χρειαζεται το κολλαγονο σε μικρες 'η μεγαλυτερες ποσοτητες.
Η ''εκρηξη '' ομως της παραγωγης του γινεται απο τα στοιχεια που λαμβανονται απο τις ζωικες τροφες.

Οποτε οσοι ειναι φυτοφαγοι και αφου πρωτα εχουν αποδειξη ή ενδειξεις απωλειας κολλαγονου καλο ειναι να συμπληρωνουν την ''εκρηξη'' αυτη με τα καταλληλα συμπληρωματα
Αθανάσιος Κρουστάλης. Ειδικός παθολόγος

- διαταραχές λιπιδίων
-προληψη-θεραπεια διαβητη
-ιατρικη της παχυσαρκιας
-αντιγηρανση
-ψηφιακη μετρηση κολλαγονου
-...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.227 δευτερόλεπτα

The BalladCenter Forum

ask-the-doctor-bc-forum

Καλώς ήρθατε στο επίσημο forum του ballad center, για να συμμετάσχετε πρέπει πρώτα να κάνετε Δημιουργία Λογαριασμού

-Αρχική σελίδα Forum

-Το Προφίλ μου

-Οδηγός forum

Forum Latest Topics

  • No posts to display.
balladcenter-forum-help
Οδηγός & Χρήση του balladcenter forum... δείτε εδώ

Follow us

face-follow-us-ballad

twitter-follow-us-ballad

rss-subscribe

 

Find us on google map